20 Şubat 2016 Cumartesi

TAVADA PZZA

ÜMRAN_66'ya teşekkürlerimizi sunuyoruz
.
Malzemeler:
1 yumurta
1 fincan yogurt
1 cay kasigi kabartma tozu
1 tatli kasigi tuz
Yaklasik 1,5 bardak un

Uzerine:
1 kasik salca
Tuz, kekik, feslegen , sarimsak (ben pizza baharati kullandim)
Kasar rendesi
Renkli dolmabiber
Bikactane mantar (ben konserve kullandim)
Zeytin
Sucuk
.
Yapilisi:
Hamuru icin yumurta yogurt kabartma tozu ve tuzu cirpin, azar azar unu ilave ederek hamuru yogurun. Yapisirsa siviyagi kullanabilirsiniz. Tavanin tabanina siviyagi dokup hamuru tavaya alin ve bastirarak acin. Kenarlarini kivirin, ve bi 10 dakika kadar bekletin. Bu arada uzeri icin malzemeleri hazirlayin. Bunda tamamen serbestsiniz. Bende ne bulduysam dolapta koydum. Salcayi baharat ve biraz su ile sos yapip hamurun tabanina surun, kasar rendesi seroin, malzemeleri sira sira dizin. Ocagi acip kisik ateste pizzayi yaklasik 15 dakika kapagi kapali sekilde pisirin. Pistikten sonra uzerine kasar rendesi serpin ve kapagini 2 dakika daha kapali tutun. Biraz kalin tabanli oluyor, yani 2 kisilik pizzada cikar yani. Ben bidahakine ayni olcuden oglusumla bana yapicam. 




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder