20 Şubat 2016 Cumartesi

NUTELLALI MUFFİN

ÜMRAN_66'ya teşekkürlerimizi sunuyoruz


Malzemeler: 8 adet 
2 yumurta
4 kaşık nutella
5 kaşık un
2 cay kaşığı kabartma tozu
.
Üzerine:
Sut
Beyaz çikolata
Antep fıstığı
.
Yapılışı
Yumurtayı çırpın, nutellayı biraz mikrodalga da eritip bunu da yumurtayla çırpın. Son olarak unu ve kabartma tozunu ilave edip muffin kalıplarına harçtan koyun. Ortalama 8 muffin cikiyor. Ben kabartma tozunu unutmuşum  pişerken bakıyorum diyorum bu niye kabarmıyor.. Sen içine kabartma tozu koymazsan çok beklersin kabarmasını  Benim muffinler bu yüzden kalıbın dışına taşması yani.. Neyse siz unutmayın. Muffinleri önceden Isıtılmış 180 derecelik fırında yaklaşık 20 dakika pişirin. Pişen muffinlerin üzerine biraz süt gezdirin, ben 5 dakika sıcak fırına sürdüm tekrar içine çeksin diye. Sonra muffinleri soğumaya bırakın. Beyaz cikolatayı ben mari usulu eritin. Muffinlerin üzerine gezdirin, ve üzerini süsleyin. Ben antep fıstığı kullandım.. Bu tamamen size kalmış birşey. .


Afiyet olsun....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder