22 Eylül 2015 Salı

ÇANAK BÖREĞİ

DUDUNUNKURABİYEEVİ'nin bize vermiş olduğu tarif  için tşkrler

Malzemeler
Hazır yufka resimde gördükleriniz 2 taneden çıktı
Yufkaların üzerine sürmek için sıvıyağ ve su karışımı

İç harcı için
2-3 patates
Kaşar peyniri (Rendelenmiş)
Maydanoz 
Mısır
Pulbiber
Karabiber
Tuz

Hazırlanışı
Patatesleri minik minik doğrayıp haşladım,suyunu süzüp kaşar peyniri,maydanozu ve baharatları ekleyip çatalla ezdim karıştırdım.Yufkayı tezgaha serip kare kare kestim.Çanaklarınızı muffin tepsiniz varsa onda yapın,benim olmadığı için pet cupkace kapsüllerinde yaptım.Çıkarırken muffin tepsisinde daha rahat edersiniz.Karelerden birinin üzerine yağ ve su karışımından sürüp kapsüle yerleştirdim,ikinci bir parçayı yine yağlayıp onun üzerine ama bu sefer köşeleri bir öncekinin üzerine gelmeyecek şekilde yerleştirdim.İsterseniz 3 parçayı da koyabilirsiniz ben koymadım.Yufkaların ortasına hazırladığınız patatesli harçtan koyup fırına veriyorsunuz.Ben üzerine biraz mısır tanesi de koydum.Malzemeyi siz istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz..
Afiyet olsun....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder